adMeter SK
Crossmediálne elektronické meranie konzumácie médií a lokalizácia pohybu
Technológiu adMeter sme uviedli na trh v roku 2012 v rámci pilotného merania počúvanosti rádií a sledovanosti televíznych staníc. V roku 2014 sme projekt rozšírili o meranie ďalších mediatypov . Aktuálne meriame na reprezentatívnom panely 1 000 respondentov. Ide o o single-source prieskum, ktorý poskytuje kontinuálne panelové dáta o crossmediálnej konzumácii za každého respondenta.
- adMeter pracuje s modernou technológiou audiomatchingu, ktorá umožňuje meranie počúvanosti rádií a sledovanosti TV v reálnom čase.
- adMeter je aplikácia v mobile previazaná na ďalšie zariadenie (PC, notebook, tablet, …), vďaka čomu meriame tiež návštevnosť webových stránok.
- Pre meranie vystavenia vplyvu outdoorovej reklamy, či prieskum dopravného správania a mobility využíva adMeter lokalizačné technológie, ktorými sú vybavené tzv. smartfóny.
Využitie adMeter dát
- Crossmediálne plánovanie a vyhodnocovanie reklamy naprieč televíziami, rádiami, internetom a ďalšími mediatypmi, čo umožňuje merať a analyzovať reálny dosah a efektivitu crossmediálnych kampaní.
- Crossmediálna analytika pre samotné média, kedy sa napríklad vyhodnocuje:
- správanie čitateľov tlače v elektronickej podobe,
- konzumácia video obsahu na internete v komparácii s televíznou sledovanosťou,
- prekryvy poslucháčov rozhlasových staníc a divákov televíznych staníc.
Inovatívnosť
- adMeter ponúka unikátne dáta, ktoré vhodne doplňujú ostatné mediálne menové prieskumy o crossmediálny pohľad.
- adMeter prináša metodické rozšírenie z hľadiska univerzálnych crossmediálnych ukazovateľov a nové postupy merania vzťahov medzi jednotlivými mediatypmi.
- adMeter umožňuje zjednotenie informácií o crossmediálnom prekryve a inkrementálnom reach mediatypov v crossmediálnych kampaniach a informácie o crossmediálnom správaní konzumentov médií.
- adMeter ponúka cestu ako porovnateľne merať mediálne ukazovatele z rôznych mediatypov a možnosť komparácie efektivity jednotlivých mediatypov a ich synergického efektu pri oslovovaní konzumentov.
- adMeter poskytuje dáta:
- reprezentatívne
- crossmediálne
- elektronicky pasívne namerané
- sekundové
- user-centric – zamerané na konzumenta médií a jeho mediálne chovanie
- single-source – všetky médiatypy od jedného respondenta
- multiplatformové (mobil, tablet, notebook, PC, TV…)