Individuálne prieskumy pre vašu značku a portfólio
Pomôžeme Vám správne sa rozhodnúť v akejkoľvek fáze života Vašej značky a produktov.
Prieskumy realizujeme individuálne na mieru konkrétnej situácii a potrebám.
Kedy nás môžete potrebovať?
- POTENCIÁL
– uvažujete, kam sa vydať v ďalšom smerovaní, či už hľadáte nové odbytiská, podobu značky, alebo obsah produktov - KONCEPTY
– pripravujete nové nápady vývoja produktov, alebo komunikácie - IMIDŽ ZNAČKY
– chcete nastaviť zrkadlo vnímania Vašej značky, zmerať jej silu na trhu, preveriť jej pozíciu v konkurenčnom prostredí a hľadáte smer, ako ju rozviesť - MÉDIA a EFEKTIVITA REKLAMY
– rozhodujete sa o optimalizácii mediálneho mixu a chcete vedieť, ako dobre investujete, či Vám komunikačná kampaň pomohla a ako sa odrazila v KPI - SPOTREBNÉ SPRÁVANIE
– chcete vedieť, ako sa menia zvyklosti v spotrebe a nákupe, ako sú popísané cieľové skupiny a v akých segmentoch je pre Vás najväčší potenciál rozvoja - ŽIVOTNÝ ŠTÝL
– zákazník je stredobodom Vašej pozornosti a vy mu chcete čo najviac porozumieť, hľadáte etnografické informácie
… alebo máte akékoľvek iné otázky. My sme pripravení nájsť na ne odpovede.
Máme bohaté skúsenosti v týchto trhových segmentoch a mali sme tú česť pomáhať popredným značkám a spoločnostiam sa rozvíjať:
Od stratégie k taktike
PRIESKUM ZNAČKY je najdôležitejší projekt, s ktorým marketing pracuje. Poskytuje verné zrkadlo o tom aká značka je, ako je v skutočnosti vnímaná, aké má silné a slabé stránky a dáva jasné návrhy, ako so značkou pracovať ďalej.
Tento projekt je vždy veľmi individuálny a my sa po dobu jeho trvania stávame vašimi partnermi. Necháme si od Vás vyrozprávať príbehy z histórie a prenikneme do tajov Vašich budúcich zámerov.
Pokiaľ nás pustíte do svojej kuchyne, pomôžeme Vám toho veľa pochopiť a ukážeme Vám, po akej ceste sa máte v budúcnosti vydať.
USAGE AND ATTITUDE ŠTÚDIE Vám odporučíme vždy, keď sa potrebujete dozvedieť viac o Vašich zákazníkoch. Aby sme maximalizovali užitočnosť získaných informácii, spájame tento prieskum s ďalšími dlhodobými a rozsiahlymi projektmi z nášho portfólia, napríklad MML TGI, alebo ďalšími projektmi z oblasti mediálneho správania. Projekty môžu mať rôznu podobu a rozsah, od základných spotrebiteľských zvyklostí, až po náročné štúdie životného štýlu a etnografie.
TRACKING ZNAČKY, či už opakovaný alebo kontinuálny, pomáha kontrolovať, či sú aktivity na podporu Vašej značky a produktov v súlade s dlhodobou stratégiou. Navrhneme Vám ideálnu frekvenciu a obsah otázok. Tento prieskum má najčastejšie využitie v taktickom dennom rozhodovaní.
TESTY KONCEPTOV KOMUNIKÁCIE, VÝROBKOV a SLUŽIEB patria medzi nástroje, ktoré odporúčame pre minimalizáciu rizika chybného rozhodnutia. Jedná sa o jednorazové a rýchle projekty, s ktorými získate jasné informácie a rady, ako rozvinúť Vaše nápady ďalej.
CENOVÉ TESTY a PRIESKUMY OPTIMALIZÁCIE PORTFÓLIÍ Vám pomôžu doladiť marketingový mix (napr. doplnok k Vášmu online marketing u) a byť úspešnejší.
Vytvoríme Vám efektívny prieskum. Každý prieskum je unikátny: svojim obsahom, cieľovou skupinou, metódou zberu dát, alebo analytickými nástrojmi.
Zverte nám svoje otázky a my za Vás urobíme všetko ostatné.