Komplexný súbor nástrojov pre využitie dát z mediálnych prieskumov pre analýzu, plánovanie a obchod
Naše softvérové produkty sú určené užívateľom z oblasti mediálnych agentúr, médií, ich obchodných zastupiteľstiev a v neposlednom rade aj koncovým zadávateľom reklamy. Pokrývajú široké spektrum činností v oblastiach:
Analýza dát | Plánovanie kampaní | Média a cenníky inzercie |
Nákup reklamy | Predaj reklamy | Digitalizované TV vysielanie |
ANALÝZA DÁT
Data Analyzer je analytický nástroj pre vyhodnocovanie výsledkov prieskumov trhu, verejnej mienky a sledovanosti médií. Je používaný ako základná aplikácia pre spracovanie dát z rozsiahleho prieskumu spotrebného a mediálneho správania českej a slovenskej populácie MARKET & MEDIA & LIFESTYLE – TGI, prieskumov sledovanosti médií MEDIA PROJEKT a RADIOPROJEKT.
Disponuje tiež nadstavbovým modulom pre tvorbu segmentácií a pokročilých analýz (korešpondenčná analýza, viacrozmerné škálovanie, lineárna a logistická regresia).
Golem je analytickým nástrojom, ktorý umožňuje komplexnú analýzu diváckeho správania v zmeranom období nad dátami z peoplemetrového marenia (vyvíja spoločnosť LERACH).
Yetti je analytickým nástrojom pre prácu s dátami kompletného monitoringu reklamy (vyvíja spoločnost LERACH).
Prednosti Data Analyzera
- RÝCHLOSŤ
Špeciálne navrhnuté dátové úložisko a výpočtový stroj zaisťujú výpočet výsledkov v priebehu sekúnd, a to i nad rozsiahlymi dátovými vzorkami čítajúcimi tisíce premenných a respondentov. - JEDNODUCHOSŤ
Nástroj je určený pre široké použitie bez nutnosti matematického alebo štatistického vzdelania.
Pre každého užívateľa je pripravené úvodné zaškolenie, technická podpora a ďalšie priebežné zvyšovanie znalostí pre prácu so softvérom. - DÁTA
Na poli mediálnych prieskumov je možné spracovávať dáta MML-TGI ČR, MML-TGI SR, MEDIA PROJEKT, RADIO PROJEKT, NetMonitor, AIMmonitor, LAE ČR a ďalšie. Je vhodný i pre spracovanie ľubovoľných iných dát (napr. z adhoc prieskumov). - VYBAVENIE
Pre hladký beh aplikácie úplne stačí bežný kancelársky počítač. Dáta je možné ukladať na lokálnom disku počítača alebo ich spoločne s ďalšími užívateľmi zdieľať prostredníctvom sieťového disku. - TRADÍCIA
Viac ako 20-ročné skúsenosti s vývojom a stovky užívateľov v každodennej prevádzke umožnili vytvoriť veľmi výkonnú a zároveň užívateľsky príjemnú a intuitívnu aplikáciu.
PLÁNOVÁNIE KAMPANÍ
Medplan je nástroj pre tvorbu mediálnych plánov reklamných kampaní. Umožňuje vyberať najvhodnejšie médiá pre zasiahnutie požadovanej cieľové skupiny a optimalizovať rozmiestnenie inzercie. Úspešnosť návrhu potom možno vyhodnocovať na základe širokej škály výpočtových ukazovateľov.
Mamut je program pre plánovanie a vyhodnocovanie televíznych reklamných kampaní (vyvíja spoločnosť LERACH).
Prednosti Medplanu
- VÝPOČTY
Výkonné výpočtové jadro umožňuje vyhodnocovať potrebné mediálne ukazovatele pre jednotlivé médiá a ich kombinácie, vrátane užívateľom definovaných. - OPTIMALIZÁCIA
Nadstavbový rýchly a výkonný optimalizačný modul pre automatický návrh mediálnych plánov s možnosťou definície užívateľských priorít. - ZDIEĽANIE
Vďaka zdieľaným dátam má užívateľ k dispozícii cieľové skupiny a ďalšie výrazy vytvorené počas predchádzajúcej práce v Data Analyzere. Rovnakým spôsobom je možné informácie zdieľať aj medzi jednotlivými užívateľmi v rámci firemnej siete. - CENNÍKY
Program pracuje nad nezávislou databázou cenníkov a inzertných podmienok médií, čím umožňuje užívateľovi komfortnú prácu bez nutnosti dohľadávania a manuálneho vkladania obchodných podmienok. - OBCHOD
Možnosťou výstupu je tiež špeciálny export pre Buying pre ľahké prenesenie naplánovanej kampane do obchodného systému.
MÉDIÁ a CENNÍKY INZERCIE
Data Media je obsiahla databáza tlačených a elektronických médií, obsahujúca informácie pre plánovanie, nákup a realizáciu inzercie, sledovanie vývoja trhu, porovnanie s konkurenciou. Nezávisle získavame informácie z mediálneho trhu na Slovensku v Českej republike.
Základné obsahové časti databázy:
- Informácie o médiu
- Cenníky
- Technické parametre
- Termíny dodania podkladov
- Kontaktné adresy a osoby
Prednosti Data Media
- PORTFÓLIO
Široké portfólio sledovaných médií – Česká republika viac ako 1200 médií, Slovenská republika viac ako 1000 médií - APLIKÁCIA
Súčasťou je aplikácia pre prezeranie dát obsiahnutých v databáze a dopĺňanie vlastných informácií, ktoré možno následne použiť aj v procese plánovania kampaní - AKTUALIZÁCIA
Databáza je priebežne aktualizovaná s frekvenciou minimálne raz mesačne. Aktualizácia prebieha automaticky bez nutnosti zásahu užívateľa. - PLÁNOVANIE
Databázu je možné pripojiť k nástrojom pre plánovanie mediálnych kampaní (napr. Medplan pre plánovanie tlače a rozhlasu, Mamut pre plánovanie televízie) - TV SCHÉMY
Popri spracovaní aktuálnych programových schém televíznych staníc tiež pripravujeme virtuálne televízne schémy na nasledujúce obdobie.
DIGITALIZOVANÉ TV VYSIELANIE
Dodávame skonvertované televízne vysielanie hlavných staníc pre použitie v špeciálnych analýzach programu Golem.
NÁKUP REKLAMY
Buying je obchodný systém určený pre mediálne agentúry. Zabezpečuje spracovanie reklamnej kampane od momentu, kedy je naplánovaná, cez jej realizáciu až po prijatie a vystavenie faktúr, kontrolu realizácie, zostavenie ročných prehľadov, výpočty bonusov atď.
Prednosti Buying
- KOMPLEXNOSŤ
Zabezpečuje spracovanie reklamnej kampane od momentu, kedy je naplánovaná, cez jej realizáciu až po prijatie a vystavenie faktúr, kontrolu realizácie, zostavenie ročných prehľadov, výpočty bonusov atď. - CRM
Nadstavba pre správu klientských a dodávateľských kontaktov, vzájomných obchodných vzťahov a ďalších údajov pre potreby obchodu. - PREHĽADY a ZOSTAVY
Bohaté možnosti užívateľských výstupov, sledovanie finančných tokov v reálnom čase vrátane možnosti finančného plánovania. - PRISPÔSOBENIE
Jednotlivé agendy systému sú prispôsobené konkrétnym mediatypom a spôsobu ich nákupu v jednotlivých agentúrach. - NAPOJENIE
Široké možnosti napojenia na ďalšie nadväzujúce systémy (účtovníctvo, manažérske systémy a pod.)
PREDAJ REKLAMY
Selling je systém pre evidenciu predaného reklamného priestoru v médiách. Je určený všetkým poskytovateľom reklamného priestoru, vhodný hlavne pre mediálne domy.
Prednosti Selling
- KOMPLEXNOSŤ
Okrem evidencie naplnenosti kapacity jednotlivých vydaní umožňuje systém spravovať objednávky, fakturáciu, zľavy, bartery, freespoty atď. - CRM
Nadstavba pre správu kontaktov, obchodných vzťahov a ďalších údajov pre potreby predaja reklamného priestoru. - PREHĽAD
Bohaté možnosti užívateľských výstupov, sledovanie finančných tokov v reálnom čase vrátane možnosti finančného plánovania. - PRISPÔSOBENIE
Jednotlivé agendy systému sú prispôsobené konkrétnym mediatypom a spôsobu ich predaja. - NAPOJENIE
Široké možnosti napojenia na ďalšie nadväzujúce systémy (účtovníctvo, manažérske systémy a pod.)